Rota aşısı sonrası birimde bozuldu düzenimiz hep kabız. Rotadan hemen sonra başladı bir buçuk ay oldu hala kabız. İlaçlar bile işe yaramıyor maa
lesef. Ben pişmanım yaptırdığıma
:(günde en az 5 kez yapan bebeğimiz ilaç vermedikçe yapamaz hale geldi şimdi ilaçla da yapmıyor:(