Nohutannesi bizde ar mama kullanıyoruz tickenerı sütümle karıştırıp veriyordum emzirme öncesi bi kaç içti sonra istemedi onu ilaç bizde kullanmıyoruz 4 aylık tadımlara başladık bu ay elma armut sonra sebzeler yoğurt muhallebi olarak ilerlicez inşallah bizimkide yakın zamanda azalır ama sizin yorumu okuyunca dün mama ölçüsünü düşürdüm yine arkasından ağlasada en azından daha rahattı bugün bakalım yarında aynısı olur mu