humamomss hiç bir ilaç kullanmadık. Başlarda gaviscon motilium vermişlerdi çok kusuyor diye sonra yeni bir doktora gittim hepsini kesti. Thickener denedik aşırı kabız yaptı lavman yaptıklar acilde o derece kullanamadık. Günde bir yada iki kez mama veriyordum onu ar mama yapalım bari belki toparlar dediler ama açlıktan ölse içmedi o mamayı mecbur doktor onu da kesti. Hep hipp combiotic aldı mama olarak onun dışında emdi. Ben reflü yatağında yatırdım besledikten sonra dik pozisyonda yukarda tuttum hatta bazen dik emzirdim. Arabaya bineceksek beslemedim arabada aşırı kusuyordu. Hiç ayağımda yada yatağında sallamadım kusuyordu. Bir süre emeklemek istemesine müsade etmedim döndükçe kusuyordu yedikten sonra belli bir süre yüksekte yatırmaya çalışıyordum. Doktorumuzda 4.ayda ek gıdaya geçirdi sanırım o baya işe yaradı. Tabi bir kez ek gıda alırken tıkanırcasına kusmuştu ama şu an çok büyük ölçüde geçti. Bir ay falan oldu sanırım çok yerse yada gaz kaka problemi olursa kusuyor ama oda aşırı değil. Biz tedavi uygulayamadık. Thickener çok başarılı keşke kullanabilsek belki daha kısa sürede toparlanırdı ama biraz sürdü. Genzine hala gelir geri yutar ama eskiden emzirirken daha öbür memeye geçerken ağzına sütler geliyordu hiç sindirilmemiş süt hemde. Doktor kilo kaybı olmadığı sürece oluruna bıraktı yani bizi. Ben de çok kafama takıyordum biraz sadım. Sanki salınca normal karşılayınca her şey daha iyi oluyor. Elbette iyi kilo almadığı aylar oldu ama çok iyi kilo aldığı aylar çok daha fazla olunca onu önemsemedik.