N54esrin Mu-Mi şimdilik bi gelişme yok rutinlerimizi yaptık banyo ve biraz spor sonra emdi ve uyudu şuan uyuyo 12 doğru uyandırıcam bakalım inşallah uyku hali olmaz
Elif-ikra N54esrin yok uyutmadım 2 saat zaten yeni uyanmıstı evet fışkırtarak kusması kötü bişey normal kusmaları zaten oluyo o aylarda