Kızlar meraba bugün başıma çok kötü bişey geldi az önce iftar için yemek yapmaya mutfağa girdim bebeğimide eşime bakmasını söyledim oda dizi izliyodu telefondan neyse aradan 5 dk geçmedi çoçuğum çığlık kıyamet ağlamaya başladı eşim olcak pislik herif telefona sinirlenmiş duvara fırlatırken eli çoçuğun kafasına gelmiş nasıl ağlıyo yavrum kucağına almış sakinleştirmeye çalışıyo noldu demeye kalmadan aldım kucağından balkona falan çıkardım sakinleştirdikten sonra emzirdim ama çok uykusu geldi mecbur bu olay olduktan yarım saat sonra uyudu bide nasıl sakindir çoçuğum uykusu geldimi bana gerek bile kalmadan kendi kendine uyur aslında uyutmamak lazım biliyorum ama diyorum ya uykusu gelse kendi kendine uyuyan bebek şimdi 1 saat uyusun uyandırıcam çok korkuyorum gözünden yaşını aktığını gördüm ta dünyam başıma yıkıldı tecrübeli anneler neler yaptınız düşme çarpma gibi durumlarda lütfen bana bişey söyleyin çok kötüyüm