Ay çok şükür benim etrafımda kimse öyle bişey demedi ama millet pek meraklı herkesin hayatına karışmasına. Bikaç kere birileri öylesine hadi yürü artık falan dedi kızıma. Ben de dedim zaten hayatı boyunca yürüyecek. Ne zaman isterse o zaman yürüsün dedim ki 13 aylıkken emekledi 16 aylıkken yürüdü benim kızım. Hiç ama hiç takmayın. O ne zaman isterse o zaman yürür deyip geçin.