birgün böyle bir post atacağım aklıma gelmezdi. kızım yeni 1 yaşına girdi yürümüyor ama sıralıyor kendini kaldırıyor gelişimi gayet normal yane. Kayınvalidem yürümemesine takmış durumda. Sürekli bana bu kız yaşını karşılayamadı falancanın kızı 1 yaşına girmeden yürümeye başladı falan diyordu. Bende yürümemesi şu an için önemli değil 18. aya kadar dooktor normal buluyor hatta muayene sırasında sormadı bile falan dedim. Bugün eşim görüntülü aradı yine başladı bu çocuk neden yürümüyor. bence siz hep kucağınıza aldığınız için yürümüyor falan demeye. Arkadan ne alakası var 18. aya kadar normal germesinler insanları dedim ama duydu mu duymadımı bilmiyorum. artık nasıl derdimi anlatıcam inanın bilmiyorum. eşime de dedim sonra doktor takmıyor ben takmıyorum gelişimi için önemli değil neden annen bu kadar takıyor anlamış değilim artık sinirlenmeye başlıyorum dedim. Ağzı olan konuşuyor işte boşver dedi ama birdaha yürüme muhabbeti açılırsa nasıl tepki veririm bilmiyorum. Uzun oldu kusura bakmayın