As1ioz insan yapımı oldugu cok belli ama sorum burda degil yönetimde. Kapanma var mı adı kapanma. Herkes dısarda ki artık hak veriyorum da 1 seneyi gecti insanlar bunaldı bi sekilde virüsle yasamaya alıstı. Devlet en basta sıkı tedbirleri uygulasaydı bu hale gelirmiydik o da ayrı bi konu. He simdi cogu yeri kapattı oh iyi oldu demiyorum cünkü sadace turizm sezonunu acmak için vakaları düşük göstermesi lazım. Kısaca para lazım para.