Artık insanlar korkmuyor çünkü ,geçen sene bu zamanlar herkesin evinde tonla çamaşır suyu ,kolonyo dezenfektan ,kimse dışarı çıkmıyor,korkuyor falan,çünkü korkuyorlari,artık alışıldı kesinlikle bu insanlardaki rahatlığın başka açıklaması yok,çoğu covid oldu atlattı tekrar olmaz diyip güvenip çıkıyor,normalde kovit olana sasirirdik şimdi kovid olmayan değişik geliyor , benim insanlardan anladığım bu malesef ,kendimden çok bebeklerim için korkuyorum ben hadi kendini düşünmezsin evladını eşini dostunuda mı dusunmezsin anlamıyorum insanları