Hatıra adı altında gereksiz yer kaplayan her şeyi attım. Son 1 senede kullanmadığım giymediğim kıyafet mutfak eşyası ne var ne yok attım. Kuru ve paketli gıdalar için 1 dolabım var onun için saklama kapları aldım tüm bakliyatları pirinci baharatları poşetinden çıkarıp kaplara döküyorum orası çok düzenli oluyor. Evde gereksiz toz kaplayan süslerimi de attım. Oğlumun oynamadığı oyuncaklarını da siyah ceset torbası gibi çöp poşetlerine koyup kaldırdım. Odasına oyuncak dolabı koydum küçük parçaları ona büyük parçaları oyuncak kutusuna koydum. Nevresim havlu toz bezi yastık yorgan battaniye için bir dolabım var çok yer kaplıyor nevresimler diye 3 takım bıraktım gerisini vakumlu hurçalara koydum 3 takımı döne döne kullanıyorum. Halıların hepsini kaldırdım makinede yıkanabilen incecik halılar aldım. Süpürmesi yıkaması toz tutmaması kolayıma geldi. En çok kıyafetler canımı sıkıyordu bir dönem katlama teknikleri yapıyordum ama işe yaramıyor çok olunca 😂 şimdi azalttım çok az parçaya indirdim dolaplarım ferahladı.