Ballokumu Woody evde her şey bi yerlerde sokulu. Aradığımı asla bulamıyorum. Hiç bişeyin sabit yeri yok. Ağlamak istiyorum
Minnossareannesi Ballokumu eşya çok olunca öyle oluyor. Benim de gömme dolabım yok, koltuklarım sandıksız yatağı temizliği kolay olsun diye yüksek aldım baza yok asla sığamıyorum sinir geliyor
Ballokumu Woody ah bi vakit bulsam düzelticem. Haftada iki gün kadın geliyor eve düzene gireceğine Arap saçına dönüyor her yer. Sağolsun herşeyin yerini değiştiriyor o gidince aradığımı iyice bulamıyorum. Ay afakanlar bastı yine 😂
Ballokumu Minnossareannesi ben de bir cinnetle geçen ay oturma odama sandıklı grup aldım. Gel gör ki sandıklar bomboş. Eve elimi atıp ayıklayıp düzen kuramıyorum ki yerleştireyim
Woody Ballokumu bana da geliyor aynı şekilde. Bakıcı alışma için geliyor daha dogrusu. O çocukla ilgilenirken evde bi şeylere bakayım diyorum. Normal günlerde 1 yoruluylrsam O varken 10 yoruluyorum🙄.
Minnossareannesi Ballokumu bende şuan bazalı yatak istiyorum ama sonum sizin gibi kesin yerleştirmeye vaktim yok
Mircet Woody valla bıraktım artık ben çünkü geceden topla sabaha yine aynı ki takıntı derecesindeydi hem mesleki deformasyon ama artık canı sağolsun diyip geçiyorum.Dağırmasını izlerken burhan geçiriyorum o ayrı😂
MutluMommy Simiyy aaaa bunu bi tek ben yapıyorum zannediyodum hatta bazen kalın çubuklar varya dondurma çubuğu gibi onlardan koyuyorum içine bi tane 🤌🏻🤌🏻
Simiyy MutluMommy aaa dondurma çubuğu çok iyi fikirmiş 😄 ben bunu koreli kadınların youtube vloglarından öğrenmiştim 🤭