Benim kızımda da var aynısı ve aynı yerde .anneannemiz sürekli kaşıyor bu doğum lekesi değil demişti.9. aya girmek uzereyiz hala geçmedi . doktora sormuştum 3.ayiydi sanırım.bilimsel adını söyledi ama hatırlayamıyorum.biz doğum lekesi diyelim anneannenin içi rahatlasın önemli bişey değil demişti 😇ter ya da elbiselerin sürtmesine bağlı belirginleşiyor bazen