AlpBeyinAnasi Ya kızlar bu kızarıklık eskiden de vardı ama çok silikti pek dikkat etmedik doğum lekesidir diye, bugün bir baktım böyle olmuş https://www.resimyukle.link/i/XsGXO Resimde çok da net gözükmüyor durmadı çekeyim, ama baya leke leke olmuş ne bu bilen var mı?
Mugeela44 AlpBeyinAnasi bu benim arkadaşımın oğlunda da var ilk doğduğu zaman silikti şimdi kırmızı doğum lekesi bence canım o ☺️
Seyma_29_ AlpBeyinAnasi benim kızımda da var doktorumuz normal olduğunu söyledi. Kabuklanma falan yoksa sıkıntı etmeyin
Gulsen4224 AlpBeyinAnasi kız kardeşimin de aynı böyle izi var annem karpuz yedikten sonra kaşımış ve iz olarak böyle kırmızı leke kalmış halada var şimdi 13 yaşında 🌸senden bi iz kalmış bebeğe 🤗😍
Ztoros AlpBeyinAnasi ayni yerde ayni şekilde var oğlumda 15, yaşında. Doğduğundan beri var doktor hemanjiyom 2 yaşından sonra geçer demişti bakalım bekliyoruz
Balkes Oglumda vardi kizimda da ayni yerde var dr hemanjiyom önemli birsey degil 2 yasindan sonra gecer dedi oglumununki belli belirsiz zamanla geciyor merak etme
Senicokbekledik Leylek ısırığı dedikleri doğum lekesi benim oğlumda da var doktor genelde 2 yaşına kadar geçiyor dedi
Aydenizerdogmus AlpBeyinAnasi ondandır cnm benimkide isilik olmuştu aynı böyle ydi ensesi kıpkırmızı serin tuttum duş aldırdım ara ara oluyor sıcaktan yine
Azra6167 AlpBeyinAnasi Porto şarabı deniyor canım bazı doktorlar hemanjiyom diyor çok bilmediklerinden.. bu lekeler geçmiyor aynı yerde kızımda var genellikle ensede oluyor ve sıcakta filan belirginleşiyor bi zararı yokn
AlpBeyinAnasi Ay kızlar çox sağolun içimi rahatlattı kız, böyle aniden kıpkırmızı görünce panik oldum, hemanjiyom olabileceği aklıma gelmedi bile, şimdi birazdan banyo yaptıracağım bugün çok terledi belki rahatladığı zaman geçer bir nebze 🐝