Sevvaldal covirgin nedenini bilmiyorum🙈 ama bu şekilde aynı gün ıslatılıp pişirilmiş kuru fasülyeyi yedim çokta güzel olmuştu🥰
Papatyaseverr covirgin fasulyeye göre değişiyor ben bimden alıyorum haşlamadan pişirdim çok lezzetliydi hemen pişmişti 😊 düdüklüde kullanmıyorum yani ona rağmen
Mom980 covirgin Ben hiç ıslatmıyorum düdüklüde önce fasulyeyi haşlıyorum iyice. Daha sonra süzüp işte soğan et vs kavurup onları da atıp suyunu da koyup düdüklüde pişiriyorum tekrar çok güzel oluyor hatta bugün yapacağım :)
Ddddddd01 covirgin hiç bi gece önceden ıslayıp bekletmedim yapacağım günün sabahı ıslatirdım o kadar. Çok çabuk da pişerdi.
mnnakanne covirgin ben hiç ıslatmıyorum nohutu ıslatıyorum pişirmeden önce haşlıyoum sonra düdüklüde pişiriyorum gayet güzel oluyo
Gisemm covirgin kayınvalidem yapar dı öyle bi türlü pişmezdi şu ekliye ekliye tadı bile giderdi riske atmayın bence
Ogullarinaasikanne covirgin ben hic islamam tencereye koyarim kaynatirim hafif yumusayana kadar sonra uzerine 1 su bardagi soguk su koyup 1 saat tencere agzi kapali dinlendiririm duduklude 15 dk da yaparim oldu bitti 😬