Balkes Fasulyenin göre değişiyor bazen çok guzel oluyor bazen de pismeyebiljyor. Bence iftara yetismeyebilir gecen sabahtan koymuştum bende 6 gibi ancak pisti
Papatyaseverr covirgin fasulyeye göre değişiyor ben bimden alıyorum haşlamadan pişirdim çok lezzetliydi hemen pişmişti 😊 düdüklüde kullanmıyorum yani ona rağmen
Sevvaldal covirgin nedenini bilmiyorum🙈 ama bu şekilde aynı gün ıslatılıp pişirilmiş kuru fasülyeyi yedim çokta güzel olmuştu🥰
Merve-miray covirgin Islandığı zaman fasulyeler büyüyor. Islanmadığı zaman fasülye küçük oluyor. Düdüklüye bıraktığınız zaman pişer hemen ıslanmasa bile 😌
Mu-Mi covirgin Ben mesela yağı soğanı kaçırıyorum varsa eti döküyorum dudukluye üstüne fasulyeyi ağzını kapatıp her beraber pisiriyorum çok güzel oluyo tavsiye ederim
Gulsen4224 covirgin canım ben bu şekil yapıyorum koku olmuyor fasulye haşlandıktan sonra baya yıka birde düdüklüde yapacağında salça ile soğanı baya kavur güzel kokuyor ben hep böyle yapıyorum eşimin hoşuna gidiyor ama koku olmuyor umarım sizinkide Mis gibi olucaktır 🤗
Morcivert061 covirgin ben hiç geceden koymam sabahtan ıslatırım 9bi 3 gibide yemek yaparım düdüklü tencere olmadan hiç sorun yasamadm çokta güzel olur. Ama fasulyenin cinsinden cinsinde farklılık gösterir.