Astadavistabeybi benim kızımda 3.5 aylık şuan 3 aylık kontrolünde doktorumuz göz muayinesi yaptırın dedi. Yaptırdık, herhangi bir problem yok dedi göz doktoru. Bizimkininde normalde bişeyi yok ama fotolarda bi gözü içe doğru çıkıyodu. Biri de bana dedi senin kızın sol gözü kayıyo farkında değilmisin diye, bende yooo fotoda telefona bakrken öyle dedim. Doktora anlattığımda da herkes kendi işine baksın dedi