Astadavistabeybi ya daha su gibi bebekten bahsediyoruz daha göz kasları daha gelişmemiş oluyor ve dediğiniz gibiyse gayet normal. Benim kızımında bazen bir göz kapağı diğerine göre düşük oluyordu bir yere dalıp bakınca, hatta annem de sürekli canımı sıkardı bu çocuğun gözleri bir değil diye. Şimdi 2o aylık maşallah çakmak çakmak 🧿🥰 hiç takma daha çok küçük.