busesese 2kezanneoldu kızınız bana benzemiş bende 4 yasında konuşmusum baya babam der bi başladı konusmaya susturamadık😂😂
2kezanneoldu busesese 2 buçuk yaşında konuştu 4 yaşından sonra aşırı geveze olmaya başladı mesela şuan bi ortamda biriyle konuşalım hemen lafa atlar akıl verir çok bilmişlik var birazda kızım diyorum bi sus ona bile cvp verir niee susayım anneee😂😂😂
busesese 2kezanneoldu allahım bana da o günleri göstersin ya annelik cok kutsak bişeymiş gercekten bambaşka 🙏🏻
2kezanneoldu busesese merak etme bıkarsın kafanı dinlemek istersen dinleyemezsin beynini şişirir konuşa konuşa 😂😂😂😁
Fatmaimarusta busesese bence çok normal bebekler kendi işlerine göre davranmayı seviyorlar göz teması felan oluyorsa sıkıntısı yoktur telaşa kapılmayın