busesese zannetmiyorum sorun olduğunu. Yoksa onları da demiyorlar pek.
Benimki de 12 aylık oldu yeni. Anne baba meme mama dede anneanne hadi nene gel bunlari yaklaşık 4 aydır söylüyor bu ay ekstra benim adımı öğrendi . Ver deyince canı isterse veriyor . Al deyince de öyle.bir de inanılmaz taklit etme huyu var 7-8 aylıktan beri. Mesela uzakta biri oksursun hemen öksürme taklidi yapıyor biri hapsursun aynı şekilde . Duyduğu sesleri hemen yapmaya çalışıyor. Evelsi gün doktora gittim doktorun üstüne basarak sorduğu şey adını soyleyince bakıyor mu şu kelimeleri söylüyor mu. Eliyle bir şeyi gösteriyor mu. Ben taklit özelliğinde bahsedince güzel algıları çok iyi demek ki dedi. Sizinki de öyledir diye dusunuyorum