CananK sürekli soruyodum ben çişin geldi mi diye. Bir süre kaçırdı altına hele oyuna daldımı tamam altına salıverirdi. Bizim kaka zor oldu korktu yapmadı. Sevdiği stickerlardan aldım. Eğer kakanı tuvalete yaparsan bunlara duvara yapıştırırız dedim öyle öyle sevindi alıştı. Sizinkide anlıcak yaşta. Sizde sticker olayonı deneyebilrsiniz. Oğlum tuvaletin gelince söyle ve tuvalete yapalım çişimizi bir tanede sticker yapıştırırız hem diyebilirsiniz😊😊