Merhaba kizlar fikirlerinize ihtiyacim var. Daha önce böyle bir post açmıştım. Yanıt alamamıştım çok fazla. Perşembe gecesi suyunu erken kestim. Perşembe sabahı kilodu kuruydu. Cuma akşamına kadar gündüz hep altına yaptı anne tuvalet dedi altına bıraktı. Akşamına kakasını klozete yaptı o esnada çişini de yaptı yatana kadar klozete yaptık. Dün sabah altı yine kuruydu. Ama dün anne tuvalet diyor altına yapıyor tuvalete gidiyoruz üstümü çıkar diyor klozete oturunca bitti diyor dogal olarak. Bu sabahta bezi kuruydu. Daha çişini yapmadı. Anlatmak istediğim anne çiş anne tuvalet diyor ama o esnada yapıyor. Zamanlamayı ayarlayamiyor sanırım. Bu normal mi yanlış mı düşünüyorum. Oğlum 32 aylık. Pes etmek istemiyorum çünkü her şeyi anlıyor en önemlisi sabah bezi kuru.