snowflake valla ben üstüne görmeyi tam adet günümde oldum. O gün adet olmam gerekiyodu takvime göre o yüzden ilkten şüphelenmedim zaten anaa adet oldum bebiş yok neyse dedim geçtim ama ben olduğuöda kırmızı gelir sonra devamıda gelir ilk geldi kırmızı kahve arası başka yok sonra gene geldi az ikinci gün öyle dedim bişey var bu normal değil üstüne görmeyi de duymuştum acabamı dedim test yaptım çıktı.