Kızlar benim normalde salı günü adet olmam gerekiyodu ama cuma günü lavaboya gittiğimde peçeteye açık kırmızı kan geldi bende aaa erken oldum ramazan etkiledi heralde dedim ama ertesi gün tutmadım oruç ama ne gelen var ne giden dün gece duş aldım madem gelmiyosun orucumu tutayım dedim sahura kalktım sabah namazı için abdest alacaktım o da ne gene peçeteye geldi imsağa 10 dk falan var işte. Haydaaa. Şimdi gene tutmuyorum 3 gündür noluyo anlamadım ya böyle olmazdı hiç doğum yapalı 4 ay oldu her ay düzenli olurdum 40 çıktı 2 3 gün sonra adet oldum sonrasıda düzenli oldu. Hayır ramazan ayı bide ya ekleniyo oruçlar ama devamı da gelmiyor. Anlamadım bu işi bi akıl verin bacılar 😵😵😵😵