Ylcmelis baktım sadece enjektörle hazırlıyrdum, ilk hazırladığımda çok ağlıyordu benimde acım çoktu, 5 ml yazıyordu 50 sanmışım, sonrasında hep 3 enjektör su 3 ölçek mama diye kodladığım için öyle vermişim, farkettiğimde 20 gün geçmişti, işte basiret bağlanması diye o yüzden dedim 😭