Lütfen gerçekten bilgisi olan yazsın, resmen basiretim bağlanmış gibi 23 günlük bebeğim anne sütüne ilave günde 6-7 kere mama veriyordum dr kontrolünde, ama 60 ml suya 2 ölçek vereceğime, 15 ml suya 3 ölçek vermişiz, bi hasar olurşmuş mudur ne yapmam lazım( bebeğimde herhangi bi huzuruszluk sıkıntı belirtisi yok, mide ciğer böbrek veya bağırsaklarına bi hasar vermiş olma ihtimalim nedir) yaşayan anne varsa lütfen yazsın 😭