Momndssd tabiki oluyor. 3 tip tanı koyukur
1)sadeece eeg bozukluk olup klinikte bulgu vermeyen yani hic atak veya nöbet gecirmeyen
2)klinikte ataklar olan eeg si temiz cıkan
3)hem klinikte hrm eeg ile teshis dogrulanan.
Hic üzülmeyin erken farkettiniz beyni korumaya aldınız böyle düşünün. önemli olan o ilaçları hep synı saatte aynı dozda vermeniz. Eger ki saati şaşırdınız veya ilaç yanınızda yok geciktirdiniz ozamam bebegin heöen nöbet gecirme riski oluyor doktorunuz bahsetmiştir. Hep aynı doz aynıs aatte. Markete giderken bşle ilaçlardam yanınıza alın ne olur ne olmaz. Bazen piyasada ilaçta kalmaz son zamanlara bırakmayım temkinli davranın. Ayrıca ilaçlar cocukta bir miktar uyku hali yapar korkmayın normaldir bebeginiz için iyi olanın bu oldugunu bilin. Bütün bunlara ek ilaçlarınızla farklı etken maddesi olan bazı ilaçlar tepkimeye girebilir örnegin peditus. Yasaklı bu tarz ilaçlar vardır diklat edin. Ayrıca gaps diyeti diye bir beslenme sekli var epilepside de uygulanıyor omuda arastırmanızı öneriirm. Paketli gıdalar ve cok sekerli yiyeceklerden uzak durum cok yogun ışık fazla uyarandan koruyun. cok uzun süre tv tablet izletmeyin, parlak ısıga uzun süre bakmasın. Aklıma gelenler bunlar. Gecmiş olsun