Momndssd idrar yaparken yapıyordu benimki canım onu da anlamam 1 yılımı aldı bebeğim 1,5 yaşında hala ara ara idrar yaparken yapar.bize de nöroloğa gidin dendi ama idrar yaparken yaptığını hissedince idrar tahlili yaptırdık o da temiz geldi sonra çocuk Dr ü dedi bebekler idrar yaparken irkilirmiş bu normalmiş baya baya titriyor titreme nöbeti gibi