Avsininannesi15 Mommyishome ben kullaniyorum oyun citini bendede pilsan markasi. Çok memnun kaldım hatda iyiki almişim diyorum sık sık. Hayat kurtarici resmen bebeğim surekli biryerlerden tutunup kalkmaya başlayınca aldım tehlikeli oluyor diye
baderya bgmarik merhaba pilsan 6lı mı aldınız? Tavsiye eder misiniz devriliyor mu? Alanı dar olur 6 kı yetmez diye düşünüyorum ama boyutları nasıl acaba ya yardımcı olsanız
bgmarik baderya evet pilsan ben tv ye gitmesini engellemek için kullanıyorum çünkü onları birleştirince dar bir alan kalıyor kızımın orda durması imkansız ancak 2 set alırsanız belki işe yarar.Onun dışında devrilmiyor çok kaliteli bir malzemesi var
Mlsldy baderya 8 parça bizimki devrilme olmuyor baya da geniş oluyor sekizgen şeklinde kurunca. Bir tane de 6 parçalı kayınvalidemlerde var o biraz da oluyor.
Avsininannesi15 baderya yok canim ya kocaman oluyor bide dortken değil yuvarlak yapinca daha büyük oluyor
Peromer Mommyishome kullanışını bılmıyorum ama marketlerden birine bu hafta gelıyormus bir bakın isterseniz 200 tl gibi birseydi
baderya bgmarik ben de 6 adetin yetmeyeceği kanısına vardım o yüzden endişeliyim aslında ama bilemedim ya gerekli mi değil mi… altıgen şeklinde kullanılabilir sanki ama alan dar olur işte
bgmarik baderya hareketli bir çocuksa muhtemelen sıkılır orda çünkü gerçekten dar bir alan oluyor.Para boşa gider.
tirtilinannesi25 Mommyishome oyun çitini bilmem de yürüteçi hiç bir doktor önermiyor tabi yine de siz bilirsiniz 🙂
Pinar_kb Mommyishome bende çok arada kalmıştım almadım. Gerekte yok fazla sağlam olmuyorlarmış. Kanepenin kenarlarından tutuna tutuna kalkıyor zaten 🙂