Mommyishome iyi ki almışım dediğim şeylerin başında çitler geliyor. Bizimki pilsan handy marka. Oyun alanı yaptım ve 9 aydan beri oynuyor içinde, şu an 14 aylık hala kullanıyorum. Hatta annemlerin ve kayınvalidemlerin evine de aldık orda da hemen kurup alan yapıp oyuncaklarını koyuyoruz baya güzel zaman geçiriyor. Kesinlikle tavsiye ederim👍🏻