Ishakpasa biz daha 1 saat önce saçlarını kestik inşaAllah rahata ereriz 😄 4 buçuk aylık oğlum aşırı dökülüyordu bide değişik değişik yerleri seyreklesiyordu mesela önce onu döküldü gelir gibi olurken arkası döküldü falan düzgün değildi bayağı kisalttik kel gibi hatta bana kalsa jilete vuralim dedim de eşim onun için küçük daha dedi şükür korktuğum gibi olmadı güzel oldu oğlusuma 😄