Ishakpasa Hanımlar 3 aylık olacağız 5 gün sonra oğlumun saçları baya dökülüyor. Elime geliyor, yastigida saçla dolu. Siz bebeklerinizii ne zaman tras ettiniz?
TeacherrMom Ishakpasa benim.bebegimde 3 ay 6 günlük aşırı saçları dökülüyor yatağı hep saç yüzüne yapışıyor banyo yaptırdım bugn küvet filesine bir baktım tamamen saç ama normal sanırım 🤷
Fatosemir Ishakpasa valla 5 aylık şu an aşırı dökülüyor ve çok saçlı bi bebek olduğu için aşırı terliyor sanırım yarın traş edicem :)
Vyildz Ishakpasa 1aylikken kestim canım zaten keldi hala öyle 😂 erkek sanıyorlar normal dökülmesi çok geçmeden yeni saçları gelir kesmek istemeyenler oluyor tabi
Jessim Ishakpasa canım yenileri daha gür gelecek inşallah 4 aylık gibi baya azalıyor çünkü çoğu dökülmüş oluyor😂 kalan sağlar bizimdir 👍 ben habire örtüsünü değiştiriyordum azına falan girer diye çok şükür bitti artık baya azaldı dökülmeler🌸
Ishakpasa TeacherrMom siz anlatınca normal demekki ne zaman tras etmeyi düşünüyorsunuz? Erken mi acaba şimdi 🤔
Ishakpasa hobby_catolog_hk ya kafası hassas ya insan korkuyor bı sıkıntı olmadı değil mi evde makine var onunla yapsak olur herhalde
Ishakpasa Fatosemir bizimkinin saçı çok az ama ona rağmen çok terliyor. Bence de ettir yazık yavrum yaz gününde çok terler. 🙂
Ishakpasa Jessim bende ondan korkuyorum dökülür ağzına girer yastığıni cirpsam da sürekli dökülüyor saçları her yerde şuan 😏
Si_se_ta_be Ishakpasa Bizimkide 40 bittikten sonra hepsi döküldü onu komple kel oldu. 4 aylıkken falan tekrar çıkmaya başladı. Aşırı uzadı 13.ayında kestim o da normal hafif kisalttik
Cicek1511 5 ay 17 günlüğüz son iki haftadır aşırı bir dökülme var önceden de dökülüyordu ama bu kadar değildi normal galiba bir yandan çıkıyor sanki inşAllah kısa zamanda biter dökülmesi 🙏🙏
uyumayankoala Mom0982 peki ne kadar sürede uzadı bende kesmeyi düşünüyorum ama hemen uzamıcak diye cesaret edemiyorum
TeacherrMom Ishakpasa bende emin değilim ama 5 aya kadar dökülme devam ediyor sanirm 5 aylık falan olsun öyle tras ettirrim belki
hobby_catolog_hk Ishakpasa bende eşimin sac kesme makineyle yaptım bir numara ucuyla. Bişey olmadı güzel tıraş ettim. Ucu takın ama diğer türlü korkarım bende
Fatosemir Ishakpasa bi de Adana’dayım 🤦🏻♀️ Saçları hiç kurumuyor baya da var yani ama mecbur traş edicem korkuyorum sert gelmez dimi yine yumuşak gelir yeni saçlar :)
Sevdamavi Ishakpasa cok normal hamilelikteki saçları döküldüğü için kuZum yenileri cıkıcak biizimkinin de yastıgı öyle
Ishakpasa Fatosemir bence hemen sertleşmez bu arada bende Mersin deyim.😀 Bir Adanalı olarak Mersin’in sıcağını bilirsin. Bence kestir yazık çocuğa 😌
SultanAnne Ishakpasa traş etmedim, iki oğlumun da saçı baya kele yakın döküldü sonra çıktı☺️ Büyük oğlumu 2yasında traş ettik saçları çok uzun ve güzeldi ama yazın dayanılmaz bir hal alınca terletme konusunda üzüle üzüle kestirmiştik