Asafeymeninannesi bende tam tersi. Kızım 29ayık. Gece uyanıp hala süt içiyor. Günde yarım litre belki. Oglen yatarken biraz veriyorum. Gece yatarken veriyorum. Gece de 2,3sefer kalkıp istiyor. Memeyi bıraktıktan sonra alışkanlık öı yaptı anlamadm ama seviyor da. Hatta bezi bıraktırcam. Gece çok yaptığı için bıraktıramıyorum. Bende sütü nasıl azaltabiliriz bıraktırabilirim derdindeym. Neler yaptm yinede istedi. Hatta gece vermedim. 1bucuk saat ağladı.