Ruzgargulu Asafeymeninannesi süt yararlı değil içmeden bisey kaybetmez yoğurt veya kefir çok daha faydalı onları sevdirmeye bakın
Asafeymeninannesi Cennetinsusu Kaderdaş 😌 Allah sağlıktan etmesin de gerisi hallolur Allah’ın izniyle 🤲🏻 Gelinime iyi bak 😅😇
Cennetinsusu Asafeymeninannesi 🥰🥰 Amin canımıniçi bende öyle düşünüyorum Sağlıklı olsun da gerisi hallolur 😍 Tamam iyi bakarım hehe ❤️
Asafeymeninannesi otose_san Eskiden bişeyler gösterir,izletir yedirirdim. Şimdi oda gitti. Hayıı hayııı ben yemem diyor evlat 😅
Melikemlk Asafeymeninannesi sütten çok fermente olmuş peynir yoğurt ve özellikle sade kefir tüketmesini sağlarsanız bu çocuklarınoz için birçok anlamda daha faydalı olacaktır. Sindirim, protein alerjileri vs gibi. Eğerki tüketiyor ise zaten süt içmesine gerek yoktur. Lütfen zorlamayın. Sevgiler
Asafeymeninannesi Melikemlk Israrcı davranmış olmam süt ürünlerinden uzak bir çocuk olduğundan..😌 Teşekkür ederim 😊 Hayırlı geceler 💙
Melikemlk Asafeymeninannesi yanlış anlamayın tqbiki bende ısrarcı oluyorum zaman zaman. Araya unutacaşı bi zamaj koyup yeniden denerseniz belki olumlu sonuç alınabilir.. çoğu anne bilirki anlık ısrar bebeklerde çocuklarda pek işe yaramıyor 😅😅
Mom980 Asafeymeninannesi Bizde Pınar devam sütü kullandık. Sabah uyandığında ve akşam uyuduğu zaman verdim , ilk etapta yarı su yarı süt şeklinde verdim. Sonra tam süt şeklinde devam ettim :) umarım sever miniğin , bizimki tam bir süt canavarı maşallah 💕🐣
Asafeymeninannesi Mom980 Yaa MaşaAllah 😊 Sağlıkla büyüsün 💙 Yapılan yorumlar uzaklaştırdı gibi 😌 Siz vermeden önce doktorunuza danıştınız mı ?
Asafeymeninannesi Cennetinsusu Son cümlen beni kalbimden vurdu ahada böyle parçaladı 💔 Hehee ne demek hee ? 😅
Omeriremrami Asafeymeninannesi aynen öyle canım yumurta alerjimiz vardı dıyet actık ama suanda keısnlıkle yumrta yemıyor kusuryor 🤷♀️
Asafeymeninannesi Omeriremrami Bizde yumurta diyetimizi açtığımız zaman durmadan istifra ederdi. Az daha zaman tanıyın 😌
Cennetinsusu Asafeymeninannesi Yaa deme kız hoşuma gitti ondan öyle yazdım. Dalga amaçlı değil 🥺 gülmüştüm aslında orada heheheh diye yani ☹️