Maraslianne Bi doktora götürün isterseniz. Benım çocuğum düşse yeri göğü inletir 🙈 canısaglam derler belki öyle erkrk kardeşim aşılarda ve cok kafa göz yardı ama aglamazdı çok. Şimdide biseyi yok şükür
Balkes Esraa- bahsettigin sekildeyse bence normal canim oglum da ayni şekilde hic aci hissetmeme gibi bi durum söz konusu değilmiş bazi bebeklerin cani sert oluyor