Yagizim2020 Sincapbebek avent aldım cok fazla akıtıyo berbat. Benimle birlikte alan 3 kişinin de aynı oldu. Bu arada 12 aydan sonra pipetliye geçilmesi mi gerekiyor
Sincapbebek Yagizim2020 ay evet bende ondan korkuyorum. Hiç bilmiyorum ki ne zaman geçiliyor valla biri aydınlatsa keşke
Yagizim2020 Sincapbebek sana tavsiyem avent alma riske girme hiç. Arkadaşım chicco dan cok memnundu ☺️
Sln20 Sincapbebek Bizimkinin üst dişleri yeni patladı henüz deneyimleyemedim şimdilik bir sorun yok 🥰
Sincapbebek Yagizim2020 valla biri de ondan memnun değilmiş yazmış buraya demek ki bu da beyaz eşya gibi şans işi 😂 ama avent i eledim
Kirpapatyasi Sincapbebek canım ebebekte nuby diye bir.marka var onu kullaniyoruz cok iyi ve saglam kesinlikle akıtma yapmıyor 15 aylik hallada kullanıyoruz