Gygy 8 ay önce bende sezeryanla doğum yaptım ve kızım bir hafta emmeyi reddetti sonra tek göğüs aldı diğeri manuel pompa ile sağımda tıkandı elektrikli aldım birini emerken ötekini hep sagdim tam alıştı derken 3.5 aylıkken önce gündüz emmelerini sonra geceleri bıraktı tabi bu arada sütte hiç bir zaman bol bol olmamıştı sürekli çaylar vitaminler aldım kızım meme+mana olarak içti hep ve ben hala sagarak veriyorum 8ay oldu evet çok yoruldum ama onun için değer tavsiyem devamı et sagmaya ve Solgar brevers yeast B12 çok iyi geldi bana ve emzirme danışmanı dilruba hanım var onun çayı ve mayya şimdi onu kullanıyorum bakalım nereye kadar gidicez bizde 🙃