[silindi] ya dediğim gibi takım olanları iç içe koyup ayrı bir rafa koyabilirsin. Diğer takım olmayanları da kendi arasında takım yaparsan bayaa toparlanıyor raflar. Çorap, mendil, şapka vs ıvır zıvır için de bim’e gelmişti galiba kapaklı kutu diye onlardan almıştım. Bebeğim uyansın atarım fotoğrafını. Öyle yüksek bişey değil, dar tam çekmece içine göre. Organizerden bişey alıp koymak çok zor oluyor her seferinde dağılıyor