Rabia_deren Ikraamom bende Ankaradayım. Kahve keyfi yapıyorum. Birazdan yazlıkları çıkartcam bende. Ankarada biraz Dengesiz kızımınkileri haftaya çıkartırım diye düşünüyorum.
Ikraamom Rabia_deren ben ikisini bir arada yapamıyorum aynı gün içinde 😆 ya kahve içicem yada iş yapıcam malum velet durmuyor 😂
Si_se_ta_be Ikraamom Biz henüz kaldıramadık devamm. Ama yazlık alışverişi bugün yaptım inşallah erken almamışımdır 🤦♀️
serebro Ikraamom ben zaten koca kış hiç kazak giyemedim uzun kollu body vs. Bebegimin kisliklarini da bugün kaldıracağım yazliklar yıkamada
Ikraamom serebro bizde evde giymedik ama dışarı çıkarken falan hep eşim giydi benim kışlıklar hiç çıkmadı zaten bazanın altından 😂
Mircet Ikraamom bugün ilk adımı attım ve kızımın odasından başladık oda oda yapmayı düşünüyorum inşallah ucu bucağı kaçmadan hallederim beybisi😨😂
Ikraamom Deletedmom5284 izmirinde öyle birkaç tane uzun kollu bıraktım ama doğalgazı kapattım tamamen 😁
Bebegim_28 Ikraamom benim de Kasım doğumlu 🤭🤭 ben trendyoldan almıştım 3 5 tane önceden seneye giyeceği kışlıklar da aldım 3 5 tane elimde bulunsun hemen gidip alamam diye
Ikraamom Giraysmom20 ahh memleketim 😍😍 en son 2. Sınıfa gidiyordum orda nasıl şiveli olanlar var mı nabıyon bealar falan 😂
Giraysmom20 Ikraamom şiveler çok kalmamış çünkü burası tam bir küçük Anadolu 😂 Trakya demeye bin şahit lazım, kendim trakyalıyım ama burada kendimi yabancı hissediyorum 😂
Mom44454 Ikraamom burda 25 derece diyor da dışarısı baya fazla ben kaldırdım kapşonluları kaldı oğlumun sweatleriyle bizimkiler kalktı komple dolapları düzenledim 😅😅🤷🏽♀️
Ikraamom Giraysmom20 malkaralıyım bende barbaros köyünden çok güzeldi ya babamı görüp kızanlar büyümüş ya bea derlerdi 😂