Ozgdfn Ikraamom coktaaan kaldırdım 😬 doğumdan sonra hep ateş bastı kazak bile göresim yoktu😁 bende İzmir’denim🌸
NiDaAli_o Yaa izmirdeysen hakkındır balım 🥰 Biz yazlıkları çıkarmadıkki kışlıkları kaldıralım Erzurumdan selamlar🥶😂
Ikraamom NiDaAli_o yaa evet soğuktur oralar 😁 ama kar da görüyorsunuz ben bu sene göremedim izmirde çoğu yere yağdı benim semtime gelmedi ya 😕
Ikraamom Ozgdfn bende öyleydim doğumdan sonra ama sütün üşürr deyip beni hep kalın giydirdiler 🙄😁 neresinden izmirin ? 🥰
Ikraamom Mom088 dün gece oturdum düşündüm kızım adım atmaya başlayınca acaba parka gidebilecek miyiz diye (maskesiz) kuduğumuz hayallere bak 🥲
Mom088 Ikraamom inşallah gidebileceğiz. Kızım 10 aylık olmak üzere arada yürüyor biz hala evdeyiz 😬 kendini bilmezler yüzünden
Ikraamom Deletedmom5284 izmirinde öyle birkaç tane uzun kollu bıraktım ama doğalgazı kapattım tamamen 😁
Bebegim_28 Ikraamom bende iki hafta oluyor kaldıralı antalya da yaşıyoruz😊 kızımın yazlıklarını dün çıkardım yeni. Çok zor geliyor yazlık kışlık olayı da 🥴🥴
Ikraamom Giraysmom20 ahh memleketim 😍😍 en son 2. Sınıfa gidiyordum orda nasıl şiveli olanlar var mı nabıyon bealar falan 😂