mrana Fahriye_sb aylık kontrolüne gittiğimde parmagındaki batıgıda gösterdim adını yazdıgım merhemi verdi işte
Derensk Fahriye_sb bizim de ole baslasi hafif kızardı sonra şişti sonrada iltihap oldu bnce yarin da izleyin hic değilse binsaglik ocağına götürün ben 1 hafta takip ettirdim doktrun isteğiyle kana bulasirsa yatırırız dedi ck.sukur gevti ilaçla
Minikkussss Fahriye_sb bizde de oldu el tırnagında göz melhemi sürdüm tırnagın da kenarlarını düzelttim gecti cok şükür
Ygz Fahriye_sb doktorumuza wp den atmıştım batikon ve krem vermişti. Batikonla temizleyip krem sürüp sarıyorduk bi 10 güne geçti
Ebrukahriman Fahriye_sb aynen benim oğlumun da öyleydi ama geçti çok şükür .ara ara tekrarlıyor ama bence korkulacak bişey yoksa krem bile olsa bebegimize erkende alıştırmayalim.