Fahriye_sb Kızlar bebeğiniz de tırnak batması yaşadınız mi benim oğlumun ayak başparmaginda tırnak batması var da naptınız nasıl geçti
aysenurbahadir Fahriye_sb sağlık ocağında ki doktor krem verdi üzerinde bir katman vardı kremle o katman gitti kullanmaya devam ediyorum yavaş yavaş geçiyor 🙂
mrana Fahriye_sb benm bebegimdede oldu el tırnağında doktor bactroban die bi merhem verdi kullandık eczaneden sorup alabilirsn
Ebrukahriman Fahriye_sb sağlık ocağına sorduk kendiliğinden geçer dedi ,bir süre sonra geçti .bebek rahatsiz değilse çok takmayın kafanıza
mrana Fahriye_sb ben sırf onun için gitmemiştim kontrole gittiğimi zamana denk gelmişti söyledim doktora dediğim kremi verdi
aysenurbahadir Fahriye_sb ben aşı için gitmiştim bir şey de sorucaktim o arada gösterdim onun için özel gitmedim bir acı belirtisi göstermiyordu oğlum
Ebrukahriman Fahriye_sb aynen benim oğlumun da öyleydi ama geçti çok şükür .ara ara tekrarlıyor ama bence korkulacak bişey yoksa krem bile olsa bebegimize erkende alıştırmayalim.
Esrayaz 2 aylik bebegim bizdede var badem yagiyla ovuyoruz duzeliyor doktorumuz ilac kullanmaya gerek yok bitkisel halledelim dedi
Derensk Kızarmış sa götürün iltihap olabilir bn götürdüm baya iltihaplandi tahlil yaptılar kana geçip geçmesine bakildi geçmediği için krem verdi günde 3 kez sürdüm bi haftada gecti götürün baktığın bence
Derensk Fahriye_sb bizim de ole baslasi hafif kızardı sonra şişti sonrada iltihap oldu bnce yarin da izleyin hic değilse binsaglik ocağına götürün ben 1 hafta takip ettirdim doktrun isteğiyle kana bulasirsa yatırırız dedi ck.sukur gevti ilaçla