nesli1407 kesinlikle sutunuz yeterlidir gogusleriniz sizlayana kadar doluyorsa mamayi vermeyi doktorunuza danisarak birakmanizi oneririm yazik sutunuz bu kadar fazlayken cocuga bos yere mama vermeyin en sagliklisi anne sutu baska bir seye gerek yok sutunuz yeterliyse. ilk hafta kilo kaybi cok normal bebekler anne karninda sivi icinde oldugu icin dogduktan sonra odem atiyorlar. Sonrasinda kilo vermesi devam ediyorsa mama destegine gecilmesini oneriyor doktorlar. 10 gunluk bebek icin 3 saat aralik olmasi cok fazla, saat basi veya max 2 saatte bir emzirmeye devam ederseniz kilo alimi da baslar. Yine de doktorunuza veya hemsirenize danisin isterseniz mama icin. Gogus yarasi icin de mutlaka youtube uzerinden dogru emzirme teknigi videolarini izleyin o sekilde emzirmeyi deneyin. Sadece gogus ucunuzu alirsa hem cok caniniz yanar hem de yara olur. Cok gecmis olsun