nesli1407 daha bebeginiz cok kucuk hemen mama destegine gecmeniz yanlis olmus suan bebegin meme istemesi sadece aciktigi icin degil size ihtiyac duydugu icin, bag kurmak istedigi icindir. Sizin vucut isinizi ariyor daha, her istediginde emzirin mamayi sadece doktorunuza danisarak baslatin. Bezlerine bakin cis ve kaka sayisini sayin eger 4-8 arasi cis kaka yapiyorsa doyuyordur mamaya gerek yoktur. Mutlaka ve mutlaka 2 saatte bir uyusa da uyandirip beslemeniz gerek, yoksa sariligi devam eder. Ilk 1 ay boyunca sik sik ve her istediginde emzirin. 1.ay kontrolunde kilo alimina gore doktorunuz mm estegi veya kac saatte bir uyandirmaniz gerektigini belirtir😊