Urass78- Deletedmom5284 mecburum cektircem .Ama özel hastanede cektirvem nasil bi yol izlenir bilmiyorum bayramdan sonraya elimde olmasi lazim sonucun kac gunde cikar bilmiyorum
Gamze43 Deletedmom5284 erken tanı cok önemli gerçekten biz 5 yasında öğrendik ama 3 yasındaki cocuklar gibi 2 senedir ilköğretime gitmiyor yasıtları ezerler diye ama özel eğitimlere baya ilerleme kat ettiler annemler telefona arıyorum konusuyor benimle 🥰
Ballilokmamelmaliturtam Deletedmom5284 Biz kaç kere emara girdik saatlerce uykusuz kaldı ama yine de uyumadı en son çare anestezi oldu 🤷♀️
Deletedmom5284 Ballilokmamelmaliturtam benimki uykuya direnmez kendisi uyur zaten ama uyanır korkar diye endişelendim, klinikte hemşireler biz ilgileniriz dediler de rahatladım biraz bakalım
Muffin Deletedmom5284 canım çok geçmiş olsun Allah’ın acil şifalar versin sende iyi olmaya çalış güçlü ol ❤️
ikiKudurukAnnesi Gelişim geriligi tanısı neye göre koyuldu canım yani neyi yapöası gerekiyorken yapmıyormuş
Deletedmom5284 ikiKudurukAnnesi desteksiz oturamıyor ayağına basamıyor önceden yaptığı şeyleri şuan yapamıyor zaten Wardenbburg sendromlu olduğu için bunları bekliyorduk
Urass78- Deletedmom5284 anldim canim daha oturmayabilit 1 yasina girsin baklim oturur elbet ve oturacak illaki