Deletedmom5284 Devlet hastanesinin narkoz verip uyutmasına babası izin vermedi, bir klinik buldu bebeğin uykusunda yapıyorlarmış, ya emar çekilirken uyanırsa ama? 😐
Mavilii Deletedmom5284 uyanabilir çünkü o aletin içinde garip garip sesler oluyor çocukta etkilenip uyanabilir die düşünüyorum ama insAllah bebeğinizin uykusu hafif uyku değildir de uyanmaz
Mom980 Deletedmom5284 Uzun uyuyor mu🤔 uzun uyuyorsa bence denenebilir sonuçta işitme sorunu olduğu için sesten de etkilenmez narkozdansa bu şekilde daha mantıklı bence kuzum
Sadekahvem Deletedmom5284 uzun uyuyor mu eğer uzun uyuyorsa anestezide daha iyi anestezi ile uyanmasi çok sıkıntılı oluyor. Sizi anlayıp tanıyacak yastaysa dahada zor
Deletedmom5284 Mom980 evet uykusu ağırdır uykuyu sever inşallah uyanmaz ama ilgilenirler diye düşünüyorum 🤲🏻
Gamze43 Deletedmom5284 benim kardeşime gelişim geriliği den yapmışlardı 2 gün sersem gibiydi simdi özel eğitim görüyor 2 senedir geçmiş olsun biz
eceunverkanra Deletedmom5284 Asagilardan okudum bi daha bi daha sormayayim diye. İnsallah bir sorun yoktur Allah’in izniyle 🤲🏻 Guzel haberler alin insallah ne zaman cektireceksinzi? Bizi de haberdar eder misin?
Deletedmom5284 Gamze43 bende o yüzden narkoz istemedim bir klinik bulduk 1200 tl istediler inşallah yeterince ilgilenirler, teşekkür ederim bizde rehabilitasyona gidicez
assd15 Narkozdansa eşinizin düşündüğü daha iyi bencede.Uzun uyur ya emzikle destekliyorsanız onu verirsiniz daha uzun uyur belki bu arada sünnet olurken genel anestezi olmuştuk bizde 5.5 aylıkken doktoruna sorduğumda zarar veren bişey değil kahkaha gazıyla bayıltılıyor demişti ama narkoz nasıl olur bilemiyorum yinede
Gamze43 Deletedmom5284 erken tanı cok önemli gerçekten biz 5 yasında öğrendik ama 3 yasındaki cocuklar gibi 2 senedir ilköğretime gitmiyor yasıtları ezerler diye ama özel eğitimlere baya ilerleme kat ettiler annemler telefona arıyorum konusuyor benimle 🥰