Valla benimkinin önüne taşı koysanız onuda emerdi. Aventte emdi, bibs te ama ben 4 aylıkken biraktirdim. Emziksiz ilk başta biraz zorlandi ama şimdi daha iyi uyuyor. Emziği düşünce uyanıyodu. Bence almıyorsa hiç baslamayin. Rahatlar diyorsunuz ama bence emzikle alakası yok