Kızlarrr bebeğim tam 6 ay 2 günlük.. Doğduktan 2 hafta sonra emzik verdim o zaman alıyordu biraz sonra öğürüp almamaya başladı. Hala ara ara veriyorum almak istemiyor emzik. Ama gece uykularımız sorunlu olduğu icin ben emzik alsın istiyorum o biraz daha rahatlatıyor. Mememi istiyor emzik almıyor🤦🏼♀️ Ben bibs ve Philips aventin soft modelini denedim. Önerebileceğiniz benim bebeğim de tutmadı ama şu emziği tuttu dediğiniz bi model var mı?