Gamzeli28 valla bugün çok sıcaktı normalde uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu ince t shirt giydirirdim bugün uzun kollu zıbın üzerine kısa kollu t shirt giydirdim altına da kapri giydi ayaklar çıplak hiç üşümedi biz bile şort askılı dolaşıyoruz bugün farklı bir sıcak sabahtan akşama kadar camlar açık duruyor ev sıcacık yanıyo bizim evin kötü yanı kışın asla ısınmaz sonuna kadar açıyoruz buz gibi yazın da evde durulmaz yanıyoruz 😂