Aysegulozalp benm bebegimde oyleydi cok cok normal uyuması 1.ayindan sonra doktorum gece beslemene saat tutmana gerek yok demisti gece 12 de yatiyordu sabah 7 8 9 da acıkıyordu kilosu sagligi da gayet iyi.
bebeginiz yeni dogan bebek degil acıktiginda kendisi uyanabilir.
Suan 4bucuk aylik oglum var 12 yatiyor 7 8 bazen 9 kalkiyor gece kalkip da beslemiyorum cunku kilosu boyu ve tahlilimiz de sorun yok uyumasıda normal herkes narmol degil gibi yazmis ama normal olan budur zaten😁 size en saglikli cevabi doktorunuz verir 😁