Merhaba kızlar ❤️
2 ay 13 günlük daha yeni anneyim.. bebeğim ilk doğduğu ay 2-3 saatte bir uyanır emer tekrar uyurdu. İkinci ayımızda 4-5 saatlere çıktı uyanma süresi. Şimdi ise geceleri 12 de yatıyor sabah 8-9 arası uyanıyor. 1 sefer ya uyanıyor ya uyanmıyor geçen gün uyandırayım da emsin dedim ama uykusundan uyanamıyor emmedi bende geri yatırdım.Sizce uyandırmalımıyım içimde hep bi aç kalıyor tedirginliği var ama bir yandanda uykusunu bölmek istemiyorum.
Sizin bebeklerinizin uyku düzeni geceleri yemesi nasıl ? 😍